Gunnen of misgunnen?

Gunnen. We zijn nu goed een jaar bezig met Beauty Pillow. Althans, aan de voorkant zoals dat heet: het merk neerzetten, ook wel 'branding' genoemd, markten bepalen en benaderen, publiciteit genereren, netwerken etc.

Mijn compagnon en ik bewegen ons in een wereld van beauty, gezondheid en een beetje glamour, maar vooral een wereld waarin veel vrouwen de hoofdrol spelen. Sterke vrouwen. Leuke vrouwen. Vrouwen die net als wij een koffer met bagage aan levenservaring met zich meedragen.

Bij een kop koffie of een lekker glas wijn komen de verhalen los. Verdrietige, krachtige, maar ook hilarische verhalen en voor je het weet lopen de tranen over je wangen... van medeleven of van het lachen. Dit samenzijn met ondernemende vrouwen brengt ook inzichten met zich mee. Het leuke en tegelijkertijd ook het mooie hiervan is dat er een saamhorigheid ontstaat, waarbij in grote mate de gunfactor gaat spelen. Je wilt elkaar helpen en gunt elkaar het beste. Zowel op persoonlijk gebied als op zakelijk vlak.

Misgunnen?

Natuurlijk is het niet alleen een wereld van betrokkenheid en versterkende krachten. Helaas komen we ook types tegen die een ander helemaal niets gunnen en zich bedreigd voelen, waardoor er een negatieve mist neerdaalt waar geen ruimte is voor samenwerken of zelfs een open mind.

Conny en ik hebben het standpunt om vanuit eigen kracht te werken en niet vanuit negativiteit. Dit houdt ook in, dat wanneer wij onze satijnen kussenslopen promoten, wij graag de sterke eigenschappen van Beauty Pillow uitlichten. Wij houden er niet van om ons negatief uit te spreken over een concurrerend product of over de concurrent zelf. Helaas denkt niet iedereen hier hetzelfde over. Jammer, want er is genoeg plek voor ons allemaal.

Er is altijd een mogelijkheid om te delen en wie deelt kan ook vermenigvuldigen!

FemNa40